|
|
|
|
|
UNDERVISNING I COMPLETE VOCAL TECHNIQUE.
Her på siden kan du læse om solosang undervisning og om Complete Vocal Technique Workshops. Jeg skræddersyer gerne workshops til kor,
til teambuilding for firmaer mm.
Når du går til solosang undervisning, handler det helt og holdent om dine ønsker og behov. Du kommer måske som begynder, og ønsker helt grundlæggende teknik, der kan gøre det muligt for dig, at synge uden at blive hæs, at kunne synge de høje toner eller have mere kraft på stemmen. Den mere erfarne sanger kan komme med specifikke ønsker, som at arbejde med klangfarve, effekter (distortion, luft, vibrato mv.) eller udtrykket i sangen. Fælles for både den erfarende sanger og nybegynderen gælder det, at du vil blive mødt der hvor du er. Timerne vil blive tilrettelagt i fællesskab med dig. Valget af sange, der arbejdes med er 100% dit valg. Banker dit hjerte for rock, jazz, R&B, pop? Eller er du mere til klassisk musik? Komplet Sangteknik dækker alle genrer, så alt er muligt.
En halv dags sangundervisning (kl. 10 - 13), på små hold med 5 - 6 deltagere. Alle deltagere får afprøvet teknikkerne i fællesskab. Pianist medvirker under sidste halvdel, hvor aktive deltagere synger solo, og bliver undervist foran gruppen, også kaldet masterclass. "Passive" deltagere lytter i denne del. Man lærer ved at opleve andre blive undervist, og ved at afprøve nogle af de redskaber solisterne arbejder med. Dvs. gruppen bliver løbende aktiveret og bl.a. brugt til at give solisterne tryghed og energi.
Hvis du vil vide, hvornår der næste gang er Workshop, kan du klikke på overskriften og se kalender. Under "priser" vil du kunne se, hvad prisen for at deltage er.
Hvis du gerne vil arbejde med det at stå frem, det kan være som sanger eller taler, er Åben Mikrofon arrangementerne et rigtig godt sted at træne det. I en lille tryg gruppe arbejder vi med at håndtere nerver gennem åndedrætsøvelser, viaualisering mm. Vi træner udtryk og fremtoning vha. dramaøvelser, som bl.a. skuespillere benytter sig af, for at gøre teksten levende.
|
|
|